Bonjour je suis novice sur cette plateforme, je sollicite votre aide, j’aimerais qu’une image soit visible sur l’écran d’un ordinateur de bureau et non sur les tablettes, portable.
comment le faire ? merci pour votre assistance
Bonjour je suis novice sur cette plateforme, je sollicite votre aide, j’aimerais qu’une image soit visible sur l’écran d’un ordinateur de bureau et non sur les tablettes, portable.
comment le faire ? merci pour votre assistance
In English:
Hi @JohnstonB,
Welcome to the community! ![]()
Did you meant something like this? : Screen Size Visibility | Adalo Resources
If it’s a legacy app, you could use this component from NoCode Monkey. : 🐒 Advanced Device Detector | New Component from NoCode Monkey
Thank you and have a great day!
In French:
Bonjour @JohnstonB,
Bienvenue dans la communauté ! ![]()
Est-ce que tu pensais à quelque chose comme ça ? : Screen Size Visibility | Adalo Resources
S’il s’agit d’une application héritée, tu peux utiliser ce composant de NoCode Monkey. : 🐒 Advanced Device Detector | New Component from NoCode Monkey
Merci et bonne journée !
Side note : “Our community is global, which means there are hundreds of languages represented. We have found that most of our makers can read and write in English. By using English, we can guarantee more people can receive help, and our community can be more inclusive.” (extracted from the, FAQ page)